Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

onsdag 15 maj 2013

Storskrakar

Onsdag kväll.
Hade förberett mig på att fota de två Storlommarna som anlänt till tjärnen. De brukar glida förbi bryggan i aftonsolen. 
Inget hände så det blev en liten promenad och förmodligen så skrämde jag upp detta gäng med Storskrakar.
 Nu skedde allt supersnabbt och två bilder hann jag med.






3 kommentarer:

  1. Så flott! Herlig å kunne gå slike turen og møte på slike dyr/fulger.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvaraRadera
  2. Blev ju riktigt fina bilder även om motiven kom hastigt på.
    Ha en fin helg!
    /SA

    SvaraRadera
  3. Trevligt att du hann med i farten.De avtecknar sig fint i de två olika färglagren i bakgrunden.Hoppas du får se storlommarna också.Låter spännande.Fint fotat.
    //Kicki

    SvaraRadera