Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

söndag 30 juni 2013

Fler bubblor på vattnet


Att fånga bubblorna med macrot var betydligt svårare.
Den första är den enda macro bubbla jag blev nöjd med resten är tagna med mitt 70-200 mm objektiv.
Min väninna på besök har varit blåsare till samtliga bubblor i båda inläggen och vi har hållit till på bryggan två kvällar med olika ljusförhållanden.
Tack för hjälpen och för alla positiva kommentarer!!!
Monica.











7 kommentarer:

  1. WOW! Så otroligt läckert!! :)

    SvaraRadera
  2. Dette blir da utrolig lekkert, så flink du er! Spørs om jeg må prøve dette etterhvert, det ser morsomt ut :-)

    SvaraRadera
  3. Er like imponert denne gangen også,- av dine bobler! SÅ LEKKERT, Monica, og nydelige blåtoner!
    HAr ikke fått kjøpt såpeskum ennå, men dette må bare prøves..... blir helt gira av disse bildene dine:)
    Ha en fin dag:)

    SvaraRadera
  4. Men oj så fina bilder dom är ju som på en annan planet ,kram nette

    SvaraRadera
  5. Dette er vel ikke lett å fotografere, Monica. Har aldri prøvd, men det ser svårt ut. Men du har fått det til. Helt flott altså. Skal prøve dette en gang.
    Ha en fin fotouke.

    SvaraRadera
  6. Stilige bilder.
    Ønsker deg en god natt.
    Karin

    SvaraRadera
  7. Helt makalöst vackra blev dessa dina bubbelbilder, Monica!
    Kram Pia

    SvaraRadera