Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

fredag 11 oktober 2013

Storforsen

Bilder från förra veckoslutet som vi tillbringade uppe i Storforsen Älvsbyn.
Extra kul att maken också tog sig an en kamera även om han mest filmade med den.
Har valt ut tre olika typer av motiv fler bilder kommer framöver att det blir någon filmvisning kan jag inte lova.
Motivet i sista bilden blev mitt favoritmotiv och det blev en hel del bilder av samma motiv med många olika inställningar.






6 kommentarer:

  1. Härliga bilder från vackra Storforsen!
    Har aldrig varit där på hösten.
    Ser att jag missat något....

    SvaraRadera
  2. Den sista bilden blir nog också min favorit. Vid Storforsen skulle man kunna stanna länge och hitta många interssanta fotomotiv. Jag stannade till där som hastigast i somras på väg till en hundutställning i Gällivare. Trots att jag hade en hund i koppel blev det en hel del bilder därifrån. Det har alltid varit på sommaren jag har varit där och jag säger som Beppan att hösten är ingen dum årstid.

    Här i huset fortsätter vi att vara förkylda och någon utställning i Sundsvall i morgon blir det inte tal om.

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder alla tre! Spännande med bäverhyddan också, hoppas ni får se bäver framöver :))

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Great Grand Rapids images! Will look forward to seeing some more of your photos taken of your last one, which is my favourite.
    Have a good Sunday!

    SvaraRadera
  5. Den sista är helt klart favoriten. Det är inte alltid mängden som avgör.

    SvaraRadera
  6. Hmmm undra om jag kan få gå en "vattenkurs" hos dig ? Jag menar att kunna ta bilder på forsande vatten :) Tyckte väldigt mycke om den översta och den understa och även den i mitten :) Kramar :)

    SvaraRadera