Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

torsdag 16 januari 2014

Augusti speglingar

Fortsätter att söka i arkiv och sorterar i oredan, bra aktivitet för att få lite bättre struktur i bildmapparna.
Hade aldrig fått detta gjort om jag inte dragit igång detta projekt.
Den statistiska beräkningen kommer att bli ett mycket intressant projekt för sig, tur att det inte är en strikt vetenskaplig undersökning.
 Länk till vad detta handlar om

Här kommer Augusti månads speglingar.
Bilderna 1-3 tagna 17 Aug, 4-5 20 Aug.






10 kommentarer:

  1. I like your choice of images .These photos have gorgeous colors.Good luck with more sorting.

    SvaraRadera
  2. Så vakre speilinger. Ja, det er alltid spennende å rydde opp i fotoarkivet... Kan oppdage mange "nye" bilder som en først overså. Min favoritt av disse bildene er den nestsiste. Jeg liker enkeltheten og stillheten i dette bildet.

    SvaraRadera
  3. Svårt val....men den fösta o den sista fastnade jag mest för :)

    SvaraRadera
  4. Underbart vackert med speglingar.
    Trevlig helg /bea

    SvaraRadera
  5. Verkligen vackra bilder igen , så fina och den översta gillade jag allra mest . Trevlig helg // Anita :)

    SvaraRadera
  6. Veldig vakre bilder! Håper jeg ikke må velge en favoritt her, for det klarer jeg ikke :-) mellom nr 2, 3 og 4.

    SvaraRadera
  7. Åååå disse var kjempefine. Speilinger er så magiske synes jeg. Fargene, naturen bare bader seg i vannet. Og det rare er at vannet er bare blankt og fargeløs......
    Jeg falt helt for det siste. NYDELIG!
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Fra Hilda

    SvaraRadera
  8. Jag tycker bäst om den sista, för dramatiken i färgerna, för det lite hotfulla i stillheten, krusningarna på ytan. Skulle passa bra som omslag på en deckare.

    SvaraRadera
  9. Svårt val igen. Vackra alla fem....
    Det får bli ettan.
    Känns spännande.
    Väcker funderingar.

    SvaraRadera
  10. Så vackert....tar ut den sista som min favorit

    SvaraRadera