Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

lördag 4 januari 2014

December speglingar

Vill börja med att tacka för alla trevliga Jul och Nyårshälsningar.
Inspirerande att läsa att det finns intresse för att följa mitt fotande.
MÅNGEN TACK!!!!!!!

 Har haft tankar på att försöka sammanfatta året som gått genom att leta reda på bilder av vattenspeglingar månadsvis. Men insåg att vintermånaderna Jan-mars 2013 förmodligen stjälper den idén. Men om jag börjar kolla mina arkiv bakåt så kanske jag kan ta nya bilder för dessa månader under 2014 och få ihop det under två år i alla fall.
Förmodligen blir det andra inlägg också.
Vi får se hur det går!!!!!! 
 
Tacksam om ni vill välja ut den bild ni gillar bäst under  respektive månads inlägg så jag kan samla ihop de mest populära bilderna i ett eget inlägg.

 Börjar med Dec 2013 och som ligger närmast i tiden.
 
Alla bilder är tagna 20 Dec 2013.
På den Svart/vita bilden har jag klonat bort ölburken. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Hej Monica och Gott Nytt År!
    Hoppas att starten på det nya året har varit bra!
    Alla bilderna är fina decemberspeglingar men favoriten blir den sista bilden där du har klonat bort ölburken även fast den kanske fyllde sin funktion.... Jag menar det behövs nog några ölburkar för att kasta ut cykeln på isen ;)
    Ha en fin helg
    Kram
    /Ingemar

    SvaraRadera
  2. Det var ikke så lett Monica,- jeg likte jo særdeles godt bro-serien din før nyttår,- så da bli det 4., men så liker jeg veldig godt nr2 også.... elle, melle... nr4 ender jeg på:)
    Lekre, lekre speilinger!
    Fin helg til deg:)

    SvaraRadera
  3. Jag tvekar inte, det är den näst sista bilden som är min favorit!

    SvaraRadera
  4. Gillar bild nr 2 härliga färger och cykeln inte alla dagar man får en sådan bild ,synd på cykeln,trevlig helg ,nette

    SvaraRadera
  5. Bild nr 3 är min favorit. Nr 2 hade legat bra till om den inte varit helt centrerad.

    SvaraRadera
  6. Herlig serie der hvert bilde er unike i seg selv.
    Ønsker deg et fint nytt fotoår!
    Fra Hilda

    SvaraRadera
  7. Flotte bilder, men må jeg velge er nr 4 det fineste, men nr 2 like bak :-)

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder!! För mej blir trean favorit :D

    SvaraRadera
  9. Tack för din kommentar. Jag har inte varit så aktiv i bloggvärlden på ett tag. Ser att det var länge sedan jag var in på din blogg. Hoppas allt ä'r väl med Dig. Skön känsla i dina vatten(speglingsbilder). Lite svårt att förstå att det är december./Brita

    SvaraRadera
  10. Gillar 3e bilden bäst. Spännande grej du gör

    SvaraRadera