Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

onsdag 8 januari 2014

Oktober speglingar

Fantastisk respons på månadsspeglingarna,  jag är helt överväldigad av intresset och att så många tar sig tid att göra ett val.
Jättekul!!!!!
Så trevligt att läsa hur ni resonerat er fram och valt. 
Det är förstås inget måste att välja ut en favoritbild, läser och begrundar alla kommentarer med stort intresse.
För er som undrar vad som pågår så går det bra att kolla den här länken.
Här kommer speglingarna från Oktober.
De två första är tagna 1 Okt, de tre nästkommande 7 Okt och sista 18 Okt. 








8 kommentarer:

  1. Väldigt granna bilder allihop, höstfärger är nåt helt fantastiskt.

    SvaraRadera
  2. De är fina alla men jag måste väja ju....blir näst sista. Lika färger i original som i vattnet.
    M/

    SvaraRadera
  3. Svårt att välja....men jag tror jag gillar 3an o 6an bäst :D

    SvaraRadera
  4. Once again, beautiful reflections!:) 3 4 5 and 6 are my favourites.

    SvaraRadera
  5. Väljer den näst sista som har klara speglingar och härliga höstfärger och med Bonnstan skymtande så fint. Gillar också den sista väldigt mycket med mera på grund av bladen och inte på grund av speglingen. De två första upplever jag som lite röriga och otydliga och tredje bilden är lite för tam jämfört med min favorit. Fyran har också sköna färger men inte samma fina komposition.

    SvaraRadera
  6. Alle bildene er flotte speilinger på høstens flotte farger.
    MEN det siste var magisk synes jeg. NYDELIG!
    Fra Hilda

    SvaraRadera
  7. Jag kan tycka om hur fotografi förändrar t ex uppfattningen om ett tings beskaffenhet. I 4:an kommer skogen fram som ett slags rotfrukter i vatten. Och i sista tog jag under en kort sekund speglingen av trädstammen för reflexion av månljus.
    / Deerhunter

    SvaraRadera
  8. Dom är ju så vackra allihopa men jag tycker ändå 4 och 6 är mest häftiga och lite annorlunda . Man ser ett konstverk i dem . Kramar // Anita :)

    SvaraRadera