Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

söndag 12 januari 2014

September speglingar

Fortsätter att jaga och sortera spegelbilder i mina arkiv, inte bästa ordningen. 
Imponerad över att så många vill hjälpa till att välja ut en favoritbild och/eller lämna kommentarer.
Lägger till en länk för er som inte vet vad det här handlar om.
September månads speglingar kommer här.













4 kommentarer:

  1. Fina bilder - igen. Jag är ju en färgälskare och den första bilden föll jag för direkt. De starka färgerna och egendomliga mönstret gör mig nyfiken på vad det egentligen är som speglar sig.

    SvaraRadera
  2. Här är färgälskare nummer två! Bild ett tilltalar mig mycket.
    Så mustigt - och spännande. Funderar precis som Cici på vad som speglar sig i vattnet.
    Dimma ger också spännande bilder. Som god tvåa kommer bild två.

    SvaraRadera
  3. Håller med båda föregående alla speglingar är bra men den översta är bäst.

    SvaraRadera
  4. Speciellt den första tycker jag är läcker

    SvaraRadera