Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

onsdag 5 februari 2014

April speglingar


Fantastisk uppbackning jag fått på det här projektet som nu rullar in i slutfasen.
Hittar inga vattenspeglingar fr Mars 2013. Fick tydligen nöja mig med skuggspel som jag kallat snöspeglar.
Lämnar Mars månad och i nästa inlägg (det sista) visar jag vattenspeglingar från både Febr och Jan.

Om någon fortfarande vill välja en favorit och/eller lämna en kommentar så uppskattas det mycket.
Länk om vad som är på gång finns här.

Bild 1 o 2 fotade 11/4 sedan 16/4, 21/4, 25/4
















8 kommentarer:

  1. Your water reflections are always beautiful, hard to choose which one I like best! Lovely swan captures!:)

    SvaraRadera
  2. Fina foton alla fem med intressanta speglingar!
    Måste jag välja blir det trean.
    Gillar den låga bildvinkeln - och kompositionen med gässen.

    SvaraRadera
  3. Det siste bildet, definitivt. Veldig kreativt og spennende :-)

    SvaraRadera
  4. For meg blir det første bildet min april favoritt! Synes det er så flotte speilinger av fuglene, samt enkelheten i bildet!
    Ha en fin kveld:)

    SvaraRadera
  5. Första är min favorit, sen kommer 3an, men de är alla jättefina!

    SvaraRadera
  6. Oi, det første var bare helt herlig. Nydelig bilde.
    Likte veldig godt det siste også. Det abstrakte og fargene.
    Ønsker deg en fin helg.
    Fra Hilda

    SvaraRadera
  7. Fina foton allihopa men den översta på svanarna är helt underbar ! // Anita :)

    SvaraRadera
  8. Bild ett bland alla de fina bilderna blev min favorit

    SvaraRadera