Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

lördag 8 februari 2014

Februari och Januari speglingar

Här kommer sista inlägget, vill och orkar ni välja el kommentera så uppskattar jag det mycket och kan ta i tu med att sammanställa projekt "Vattenspeglingar" 2013.

Lyckades hitta två bilder med öppet vatten med någon form av spegling från Februari.
Länken om vad detta handlar om finns här.
Månadsspeglingar

 Bilderna tagna 7 o 17 Feb




Januari speglingar 

Bilderna tagna 7/1 o 10/1










8 kommentarer:

  1. Nr 2 och 4 eller 5an väljer jag :))

    SvaraRadera
  2. Nr 2 , 3 och 6 gillade jag mycket fast den som jag fastnar allra mest för är 3 . Fortsatt trevlig helg på dig // Anita

    SvaraRadera
  3. Jag gillar 3an, man vet ju inte vad som är uppohner :-)

    SvaraRadera
  4. Setter mine penger på nr 2 i dag,- med nr 4 og 5 deretter!
    :)

    SvaraRadera
  5. Riktigt underbara vinterbilder Monica!
    Tänk att du har sett solen och att du har haft gnistrande snö...blir riktigt avis:)
    Har hunnit en sväng till Kalix efter O-hamn...disigt och tråkigt även där och här i skärgården har det regnat hela dagen...suck...
    Ha det gott och ta vara på snön, njut!
    Kramkram!

    SvaraRadera
  6. Jag röstar på bild två i feb och den sista i jan. Svarar via mobil eftersom datorn är på rep.

    SvaraRadera
  7. Februar bilde 2, januar bilde 1 :-)

    SvaraRadera