Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

lördag 1 februari 2014

Maj speglingar


Maj månads speglingar.
Stort TACK för att så många fortfarande orkar välja ut en favorit och/eller kommentera.
Uppskattas mycket.
Verkar som om det bara är Mars månad som jag inte har någon vattenspegel i mina arkiv.

Lägger in länken till vad som pågår om nu någon missat det.
 Månadsspeglingar

Bild 1 tagen 15 Maj, 2o3 16 Maj, 4 27 Maj och 5 28 Maj














9 kommentarer:

  1. Speilinger fascinerer meg masse. Det første der en må lete etter former og figurer ble min favoritt.
    Du har et rikt utvalg av flotte bilder. Så du får litt av en jobb med utplukkingen.
    Ønsker deg en fin helg.
    Fra Hilda

    SvaraRadera
  2. Läckra allihopa ju......
    Den första och den sista får jag väl plocka som lite favvo då.
    Fortsatt bra helg!
    Majsan/

    SvaraRadera
  3. Her er det mye fint, men må jegvelge en favoritt så må det bli siste bildet. God helg til deg :-)

    SvaraRadera
  4. Så vackert , man bara kan typ försvinna in i dem då man studerar dem , ja jag tror du förstår vad jag menar :) Iallafall den första och den sista fascinerade mig mest :) Trevlig helg på dig :) // Anita

    SvaraRadera
  5. Ja, du har jammen litt av et utvalg... men det har jeg vel sagt før.
    Det første og siste var nok mine umiddelbare favorittet, men min personlige smak sier allikevel nr2 og 3, etter litt fram og tilbake!
    Ha en flott helg, M:)

    SvaraRadera
  6. Splendid reflections Monica!:) 1 2 and 3 are my favourite. They would look great framed.

    SvaraRadera
  7. Vakre speilinger. Alle sammen. Men min favoritt er likevel den første. Det er sånn utrolig dynamikk i måten bølgene bryter bildet på - og så herlige, komplementære farger.

    SvaraRadera
  8. Tvåan och fyran tilltalar mig speciellt.
    Skulle bara vilja beskära tvåan så att den mörka
    delen uppe till vänster försvann.....
    Fyran är som en spännande Bauermiljö.


    SvaraRadera