Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

torsdag 20 februari 2014

Rostigt

Ett gammalt rostigt bruksredskap bara stod där och i brist på isformationer så.....
Har bestämt mig för att försöka jobba mer med mina bilder både i Raw hanterare och bildbehandlingsprogram. Vill verkligen kunna detta bättre så nu blir det förmodligen fler varianter av samma bild ett tag fram över.
Bild från gårdagens promenad med Canon 550 D och 50mm 1.8,( lättvarianten viktmässigt).




6 kommentarer:

  1. Ja nye måter å behandle bildene på er en studie i seg selv. Ting tar tid sier jeg til meg selv. Håper også å bli flinkere på dette.
    Likte godt bildene dine her.
    Ønsker deg en riktig fin fotohelg.
    Fra Hilda

    SvaraRadera
  2. Tänk så mycket färg det finns i rena skiten! Vackert

    SvaraRadera
  3. Jeg blir fasinert av rust og gamle ting...mye detaljer og se i bildene.
    Gleder meg til fortsettelsen av dette :)
    Håper du får en flott fotohelg :)

    SvaraRadera
  4. Stilfullt og innbyr til fantasi.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Rust er vakkert! Det tar sin tid å lære etterbehandling. Jeg er ikke god på det som krever tålmodighet, altså får mine bilder minimalt med etterbehandling :-)

    SvaraRadera
  6. Väldigt vackert, såna här motiv kan jag stirra på i evigheter känns det som.. Riktigt snyggt.

    SvaraRadera