Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

måndag 7 juli 2014

Hararna

Under midsommarhelgens nattvandring kunde jag komma hararna rätt nära. 
Klockan är 00.20 och de har dragit sig upp till skogen, verkar fortfarande som om de väntar på Mamma. Nu har de snart smakat på allt vi har i krukor och rabatter. Lobelia det är deras absoluta favorit. Krukor med den delikatessen har räddats från marknivån.
Jag har problem med att skriva kommentarer även om jag är inloggad. Vet inte vad jag gör för fel.
någon som har något tips?????
 
 





4 kommentarer:

  1. Aw! Gorgeous portraits! Shame about them eating the Lobelia, ...the snails like mine!:)

    SvaraRadera
  2. Tack för dina kommentarer, uppskattas. Jag bara gör, tänker nog inte så mycket då jag provar o tränar.
    Hararna är ju för söta.
    Kanske beror det på webläsaren, prova Chrome eller Firefox om du använder Explorer, annars vet jag inte.
    Majsan//

    SvaraRadera
  3. Läcker färgställning på de här fina bilder.

    SvaraRadera