Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

torsdag 28 augusti 2014

Självporträtt

Självporträtt var ett deltema i Otto von Münchows e-workshop, som jag till stor glädje och nytta fått möjlighet att delta i som enskild elev/student.
Workshopen "Find Your Phorographic Voice" genomförs under 8 veckor och jag gjorde mina veckor under våren och försommaren.
Intressant, lärorikt och stimulerande kursmaterial och mycket genuina utvärderingar varje gång.
Rekommenderas mycket, mycket varmt.
 
Länk till info om e-workshop

Några av de bilder jag tog för den uppgiften.
 








10 kommentarer:

  1. Jeg har jo sagt det så mange ganger før, men en god ting kan ikke sies for ofte,- jeg simpelthen elsker disse boblebildene dine, Monica!
    Likedan serien under også,- nydelig utført macro i nydelige farger og detaljer!
    Jeg visste ikke at du også har deltatt i e-workshopen... ja, det var jammen et flott kurs på alle måter!
    Ha en fin kveld:)

    SvaraRadera
  2. Glemte å si at det var jo veldig smart løst i forhold til selvportrett oppgaven,- hadde helt angst i den, jeg:)

    SvaraRadera
  3. Kreativt og fint selvportrett :)

    SvaraRadera
  4. Läckert! Vilket gott tips ska kolla in det

    SvaraRadera
  5. Vidunderlige billeder!! Tak for tippet.

    // Dorthe

    SvaraRadera
  6. Vilken smart lösning på uppdraget. Den sista bilden är kanske den som är tydligast gentemot rubriken, men att välja ut en favorit av dessa tre är omöjligt, för dom har alla sin speciella kvalitet.

    SvaraRadera
  7. Så sanslöst häftiga bilder , både dessa och dom i det förra inlägget , gillar dem mycke // Anita :)

    SvaraRadera
  8. Fantastiska bilder! Funderar på hur du gjort....
    Det verkar vara en intressant kurs du deltagit i.
    Så skoj att få nya infallsvinklar och lära sig ngt nytt.

    SvaraRadera