Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

måndag 6 oktober 2014

Höstmorgon

Vilken morgon. Rimfrost, morgondimma, Kanadagäss och så solen som bryter igenom.
Fick många möjligheter att testa olika fotoinställningar och kompositioner.
Vidvinkelobjektivet törs jag inte välja i första hand en morgon som denna men jag antar att det är precis det jag borde göra. Behöver träna mer med det och tänker att det få bli till vintern......

Bilderna tagna fre 3 Okt med Canon 5 D, Canon 70-200 mm 4.0.






10 kommentarer:

  1. Mycket vackra bilder och biden på kanadagässen är magnifik.

    SvaraRadera
  2. Such beautiful lighting in all these images!

    SvaraRadera
  3. Sååååååååååååå vackert man blir ju alldeles stum av bildernas skönhet ,kram Nette

    SvaraRadera
  4. Fantastisktstämningsfulla höstbilder!

    SvaraRadera
  5. Å vilka härliga bilder!! Hösten är verkligen vacker :))

    SvaraRadera
  6. Helt underbara bilder , så vackert och det där med vidvinkelobjektiv lät intressant , skulle kanske testa nått sådant jag med // Anita :)

    SvaraRadera
  7. Så nydelig serie, Monica... og da jeg kom til det siste bildet,- helt fantastisk i mine øyne! Stemningen, lyset, fargene og komposisjonen,- ja, dette var virkelig flott!
    Ha fine dager:)

    SvaraRadera
  8. Ser att ni kommit längre med hösten än oss härnere. Härlig känsla i sista och de vitkindade som flyger upp är en pärla bland bilder!
    / Deerhunter

    SvaraRadera
  9. Ljuvliga bilder från din höstmorgon! Ljus, dimma, höstfärger, fåglar - och så en
    Duktig fotograf på det. Kan ju bara bli kanonbra!!

    SvaraRadera