Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

måndag 8 december 2014

Fått feed back på bilden

Har fått denna bild utvärderad av fotograf Otto von Münchow som nu åter erbjuder Picture critique genom sin blogg IN FLOW.
Picture critique
Ovan länk går till den sida där han ger professionell utvärdering av min bild och fler därtill. 
 Det är så intressant och lärorikt att få ta del av dessa utvärderingar samt en bra möjlighet till vidareutveckling.
För mig blev utvärderingen lite av en checklista el "att tänka på lista" som jag kommer att ha stor nytta av.









5 kommentarer:

  1. Nydelig bilde! Jeg meldte meg på e-workshop hos han for en stund siden. Den starter i slutten av januar 2015. Gleder meg masse til det :-) Jeg har også lagt inn et bilde i kritikktråden og er veldig spent på hva han sier. God adventstid til deg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du anmält dig, jag är mer än nöjd. Blir spännande att ta del av utvärderingen av din bild. Jag följer utvärderingarna och försöker ta in så mycket som möjligt.
      Önskar även dig en fin adventstid.
      M

      Radera
  2. Vad bra att stanna vid en fin bild o tänka efter!
    God ide. Man blir aldrig för duktig för att inte lära sig mer o jag skulle önska lite mer kritiska kommentarer på bilderna i min blogg så jag blev en bättre fotograf
    Ha en fin vecka

    SvaraRadera
  3. Spännande så det förslår!
    /SA

    SvaraRadera
  4. Så fint at du er fornøyd, jeg gleder meg veldig, tror det blir veldig spennende :-) Ønsker deg også en fin adventstid!

    SvaraRadera