Blogginfo

Alla foton på den här bloggen tillhör mig om inte annat anges. Vill du använda någon bild el komma i kontakt med mig, maila till: amberger.foto@gmail.com

torsdag 12 februari 2015

Dockorna på picknick

Till en av veckouppgifterna i Photo eWorkshopen fick mina sedan tidigare egentillverkade textila dockor komma ut och lufta sig.
Hade länge gått och funderat på att försöka fota dem i trampbilarna och nu blev det äntligen av.
Hur kul som helst och något jag gärna vill jobba vidare på.

Bilarna har jag fått låna av en av våra grannar, tusen tack!!!!






7 kommentarer:

  1. Har du laget de, så stilig og så flink du er! Knallbra!

    SvaraRadera
  2. Hei igjen.
    Så fina de dokkene dine er.
    De er bare helmaxe.
    Du må være en tusenkunstner både med kamera og nål og tråd.
    Likte spesielt godt nr 3.
    Ser de for med når jeg camper.
    Ønsker deg en fin helg med godt fotovær.
    Kram fra din venn Karin

    SvaraRadera
  3. I was looking forward to this and I'm not
    disappointed! :))
    I like your dolls a lot!
    What did you make his hair of? A mop? :D
    And I can tell by his smile that he likes
    himself a lot ;)
    She is so pretty, all in red - just love it :)
    Please use them more often as models!
    And go check your neighbors garage,
    maybe he's hiding a motorbike in there :D
    Have a fine day
    【ツ】Knipsa

    SvaraRadera
  4. Sitter här med ett leende på läpparna när jag tittar på dina bilder,
    och vilka finfina dockor.
    Är det du som har gjort dom ???
    Och så älskar jag att det är sommar i dina bilder.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  5. Snygga brudar rattar Bugatti. Kul, men hade jag fått se tablån IRL som i sista bilden, hade det nog whiskyslurken fått anstå den kvällen...
    / Deerhunter

    SvaraRadera
  6. Kul idé Monica!
    Kreativiteten sprudlar hos dig och det gläder mig...nya grepp hela tiden och bra blir det:)

    Väldans vilken grön vinter ni har???...så såg det då rakt inte ut när jag var uppe förra veckan:)
    Lugn, bara lugn...jag förstår att bilderna är tagna vid ett helt annat tillfälle och dockorna är jättehäftiga!!
    Tummen upp för dig!

    Stor kram till dig och hälsa G!

    SvaraRadera